12.12.07

Przystanek dwudziesty szósty

Zima sobie niestety o nas przypomniała, a już miałam nadzieję, że mi się upiecze :)
Co roku mam taką malutką nadzieję że mi się jakoś uda prześliznąć między zimowymi miesiącami i nic a nic nie zmarznąć ...
No dobra, przyznaję że Boże Narodzenie bez śniegu jest trochę smętne i jakoś mniej bajkowe, ostatecznie jestem gotowa wytrzymać te ostatnie dwa tygodnie grudnia, ale w styczniu już stanowczo powinna zaczynać się wiosna!

A tym czasem jedno z naszych domowych hipeastrów postanowiło zakwitnąć, już po raz drugi w tym roku. Przyznacie że kwitnie zjawiskowo ...







A teraz będzie o robótkach.

Mój czekoladowy blezerek przeżywa mały kryzys, a to za sprawą niknącej w oczach włóczki. Już widzę że mi nie wystarczy na całość. Mogłabym oczywiście spruć wszystko i zacząć od nowa na grubszych drutach, ale jakoś nie mogę się zdecydować na tak radykalne rozwiązanie, zwłaszcza że nie mam gwarancji na jego skutecznosć...
Może lepiej zrobię rękawy najdłuższe jak się da, a pewnie w najlepszym wypadku to będzie do łokcia, a listwy brzegowe i kołnierzyk z zupełnie innego koloru ?

Listwy chcę zrobić według tego wzoru z jednej z książek Nicky Epstein:


Nie wiem jak będzie wyglądała taka listwa w innym, kontrastowym kolorze, no ale zobaczymy. Najwyżej wykończę jakoś inaczej. Nad kołnierzykim jeszcze nie myślałam, pomyślę jak przyjdzie jego czas, po co mam się na zapas denerwowac :))


Ostatnio zresztą zamiast robić na drutach, wieczorami znowu grzebię w kamykach. Zrobiłam dwie pary kolczyków na zamówienie koleżanki, a przy okazji chyba z pięć par dla siebie :))
Pochwalę się papryczkami z korala, na które od dłuższego czasu nie miałam pomysłu. Leżały w pudełku od kilku miesięcy, wiedziałam że któregoś dnia pomysł sam do mnie przyjdzie.
I przyszedł:





Zabawne, prawda ?


A tak w ogóle fajna dziś była niedziela, pomimo tego śniegu za oknem. Zostało jeszcze kilka godzin, może uda mi się dokończyć czekoladowe rękawy?...

2 komentarze:

  1. Jaka ja mam utalentowana siostre! Swietne te papryczki! pokazuj dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja sie bardzo ciesze z zachwytu siostry. A kolczyki do poogladania wieszam tutaj:
    http://tinylink.com/?D41uIruaEx
    Musze sie jeszcze zmobilizowac i zrobic fotki calej reszcie, ale nie wiem kiedy to nastapi ... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Para jak z samowara, czyli o trudnych początkach wielkiej przyjaźni

opowiada Mila na psim blogu