Przystanek dwudziesty dziewiąty

Czekoladowy skończony. Fotki będą za tydzień, przy następnym błysku światła dziennego w moim życiu. Rano wychodzę po ciemku i do domu wracam po ciemku, nie da rady urządzić sesji foto :)

Nie jestem z niego do końca zadowolona, ale w sumie zdażyłam się już do tego uczucia przyzwyczaić: rzadko kiedy wpadam w zachwyt nad tym co zrobie. Zobaczymy czy się da nosić. Wyszedł kusy i obcisły, ale z tej ilości włóczki nie miał prawa wyjść inny :)
Zobaczycie, ocenicie.

A tymczasem, w poszukiwaniu brązowej bawełny do uzupełnienia plisek, zdołałam się wreszcie przekopać przez prawie wszystkie moje przeprowadzkowe wory z włóczkami. Hm... trochę tego jest...





Odkryłam całą masę ślicznych włoczek...



To jest jeden z moich pierwszych zakupów włóczkowych na allegro, chyba ze cztery lata temu. Martusia miała z tej włóczki (100% wełny) zrobioną kamizelkę ale już ją zdążyłam spruć i czekam na dalsze pomysły. W sumie dla mnie za kolorowe (zaraz dostanę po głowie od Pierza), raczej będzie czekało na zapotrzebowanie córeczki. No chyba że jakiś cudny szal, ale czy ja mam kiedy nosić te wszystki swoje szale ?...



Znalazłam też plątanki dla Krysi, za to gdzieś przepadły takie jedne bluzeczki zakupione dla jej Dziecka, widać w przyrodzie musi być równowaga, nie ma rady. Aż strach pomyśleć co mi zaginie kiedy już odnajdę te bluzeczki ...


No i mam wolne ręce do robótek! Cóż za piękne uczucie...

A Małżonek zrezygnował ze sweterka, jedna włóczka gryzie, inna za jasna, jeszcze innej mam za mało, no to skończyło się na szaliku. Ok, szalik też umiem :)

Komentarze

  1. Jasne, ze ode mnie dostaniesz po glowiznie! TAKA piekna ta wloczka kolorowa!!!!!!!!
    CO Kasia by powiedziala o uzywniu kolorow vis a vis Ciebie to nawet nie probuje zgadywac, hrehrehre
    platanka jest swietna, oczywiscie nie wiem, tak naprawde, co z niej bedzie, moze gobelinowaty chodniczek alboco...pewnikiem alboco.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Pierzyk dotarł do domku :)
    Wiedzialam, ze nie powinnam byla tamtego pisac hrehre ;-P
    No dobra, dobra wszystkie (prawie) kolory sa ladne ;-PPPPP

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz