Przystanek pięćdziesiąty piąty

I znowu miałam napad "natchnienia", nazwijmy to pięknie, artystyczno-jubilerskiego (z dużym przymrużeniem oka). Oto rezultaty:

Patyczaki z korala, chodziły za mną od dawna, kupiłam bransoletę z takich właśnie koralowych patyków i od razu ją rozprułam w celach kolczykowych. Oczywiście swoje musiała w koszyczku odleżeć, ale w końcu stało się - oświeciło mnie i mam :)






A poniżej dowód na to że nie jestem jednak kolorystyczną konserwą :)

Turkusu nie zaliczyłabym do moich ulubionych kolorów, ale kiedy zobaczyłam na allegro te klepsydry ze szkła weneckiego, rzuciłam sie na nie bez zastanowienia. Teraz już wiem, że podskórnie czułam że świetnie się będą komponować z brązem ;-P

Co prawda planowałam z nich zrobić kolczyki, ale jednak są za ciężkie. Musiałam dobrać do uszu inne szkiełka, a klepsydry wskoczyły do naszyjnika.






Chyba wpadam w jakąś biżuteryjną manię.

Nie powiem, bardzo przyjemna jest ona :)


A teraz z zupełnie innej beczki: zobaczcie jak ślicznie dziś rozkwitła czerwona lilia...

Może nie najlepsze zdjęcie, ale nie wiem czy zdążę zrobić inne, bo był tylko jeden pąk. Jutro już pewnie będzie po kwiatku. Szkoda...
.
Z innych pól mojej działalności donoszę, że uparłam się na ażury i zaczęłam energicznie działać w tym kierunku. Jak na razie idzie nieźle, opanowałam już nawet jeden sympatyczny wzorek, tylko nie miałam pojęcia, że ze średniogrubej bawełny ażur wychodzi taki grubaśny!
To znaczy że nie dość że się trzeba męczyć ze schematami i nawijkami to jeszcze powinno się robić z cieniutkiej niteczki... i może jeszcze na dwójkach ??? Hehehe, jak dla mnie bomba! ...

Komentarze

  1. nie wiem czy wiesz,ze zaczelam tu bywac..:)..i codziennie przy porannej kawie zatrzymuje sie na twoim przystanku:)...pozdrawiam ania

    http://persjanka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna, oryginalna bizuteria, troche zazdroszcze :)

    I nie chce wypominac, ale tu sie czeka na zdjecia ceglastego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, dobra, jak sie wykończy to sie zrobi i sie powiesi ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz