Przystanek osiemdziesiąty drugi

Dziś dzień leśnych spacerów. Przepiękna pogoda, taką jesień jestem w stanie polubić...

W lesie grzybów całe mnóstwo, a najwięcej pięknych muchomorów...

Oczywiście jak się idzie do lasu w południe, to raczej nie ma co liczyć na polany pełne czekających borowików. No, ale my pojechaliśmy przede wszystkim przewietrzyć piesa ...


Pies bardzo lubi być przewietrzany, przez pierwszy kwadrans radośnie galopuje, aż mu uszy w powietrzu łopocą, a potem już raczej człapie obok nas, tropiąc co i rusz wszystkie intrygujące leśne zapachy. Sorry za nieostre zdjęcie, ale naprawdę trudno uchwycić psa w locie ;)
Powiedziałabym że rytm spacerowy Arona bardzo mi odpowiada, z tym że ja nie mam tego pierwszego etapu ;)

Wygrzewający się na drodze zaskroniec nie wzbudził w piesku entuzjamu. Całe szczęście zresztą...

Po wyprawie Aron padł jak długi, ja wstawiłam obiad do piekarnika (niech żyje pieczenie mięsa, człowiek ma dwie godziny spokoju!!!) i nareszcie mogłam zająć się pracami ręcznymi. Nie udało mi się zdziałać wiele, ale mam kilka nowych par kolczyków:




Te są z agatu wężowego. Kamienie są naprawdę przepiękne, a szczególnie w świetle słonecznym. Długo zastanawiałam się i przymierzałam je do innych kamyczków, ale w końcu zdecydowałam że najładniej będą wyglądały same.



To też agat wężowy, szary, trochę może mniej efektowny, dlatego dołożyłam mu kosteczkę z barwionego marmuru. Zrobię sobie jeszcze do kompletu naszyjnik. Tylko nie wiem kiedy. Nigdy nie mam czasu na robienie naszyjników a jak już sobie zrobię, to i tak nie noszę ...




To szkiełka weneckie, kolczyki dla Marty.




A te szkiełka są moje. Mam jeszcze parę w zapasie, więc też pewnie kiedyś zrobię naszyjnik, a przynajmniej tak mi się teraz wydaje...








Komentarze

  1. piekny spacer...swietny pies i sliczna bizuteria...zazdroszcze ale nie wiem czego bardziej..chyba spaceru..dobrze,ze mam wycieczki rowerowe do lasu:0..a ja podobno bede miec psa bo to wymarzony prezent mojego syna na urodziny..18-te zreszta..niektorzy tak maja..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAaby miec takie zielone kolczyki z agatu wezowego to co mam zrobic? czy wystarczy jak padne na kolana i bede prosic? czy cos jeszcze? wpadly mi w oko w serce i w co tam jeszcze i ja takie chce chce chce bardzo chce!
    Znaczy moge zamowic? i jeszcze krotkie jakies takie na jeden element, w kolorze dzinsowym, jak niebieski koral na przyklad. Aniu, chcialoby Ci sie?
    qd zachwycona i powalona na kolana

    OdpowiedzUsuń
  3. Kudłato droga, dla Ciebie zawsze !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zaskroniec wygląda jak piękna biżuteria :-) Pozostałe przykłady biżuterii też piękne :-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz