19.4.09

Przystanek sto jedenasty

A gdyby ktoś chciał wiedzieć jak w końcu zakwitły moje hippeastra, to zakwitły właśnie tak:






'Black Pearl' co prawda nie okazała sie aż tak black jak się spodziewałam, ale i tak kwitła pięknie. Kto wie, może kiedy cebula podrośnie, kwiaty będą ciemniejsze?
Czekam niecierpliwie na trzecie hippeastrum, już lada dzień pąk powinien się otworzyć. Zdążyłam już zapomnieć jak ma wyglądać więc znowu będzie prawdziwa niespodzianka! :)

No i jeszcze jedne kwiaty Wam pokażę, tym razem z mojego ogrodu:

To moje pierwsze hiacynty i na pewno nie ostatnie! Nie spodziewałam się że będą aż tak piękne. Ślicznie wyglądają wśród tulipanów i żonkili, a pachną jak szalone!...

Oczywiście już od dziś będę się rozglądać za innymi kolorami, w przyszłym roku będę ich miała dwa razy więcej :)

No i takie właśnie kwiatowe te moje przystanki się ostatnio zrobiły, jakoś mi to musicie wybaczyć :)

Co prawda mam też do pokazania parę nowych kamyków, ale do obejrzenia ich zapraszam Was do mojego RUMOWISKA .

7 komentarzy:

  1. Ciekawe, czy takiego hiacynta można by hodować w donicy na balkonie?... Są piękne, a jeśli jeszcze pachną, ach! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiaty piękne ,kolczyki też.Napewno o tej porze roku działka wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kwiaty i rośliny u Ciebie są niezwykłe. Czasem przy tych zdjęciach nachodzi mnie nostalgia...piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. a moje maja krotrze liscie ... i chyba jednak ciemniejsze, pstrykne im dzis fote

    OdpowiedzUsuń
  5. Brahdelt, na pewno mozna, tylko porzadnie donice opatulic na zime, zeby cebulki nie przemarzly! A pachna..., pachna jak nie wiem co!

    Dorotka, zapraszam do obejrzenia i powachania, choc wiem co powiesz, to ja mam najpierw koty jechac obejrzec :)

    Ciesze sie ze sie Wam moje kwiatki podobaja. Mnie tez! I chce wiecej!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. już Ci pisałam.Następny kot nie będzie czekał Z WYROŚNIĘCIEM.Rudy ma rok i waży 10 kilo.Czarny ma 4 miesiące i jest śliczny.Musicie do nas wreszcie przyjechać.A poza tym my bylismy u was ostatnio.Czekamy na rewizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie dostojne te hippeastra.
    Hiacynty mam podobne. Przyniosłam do wazonu, pachną do utraty przytomności. Musiałam przenieść z sypialni do dużego pokuju.

    OdpowiedzUsuń

Para jak z samowara, czyli o trudnych początkach wielkiej przyjaźni

opowiada Mila na psim blogu