Przystanek dwieście drugi


Już za parę dni koniec mojej rozdawajki, no i macie trochę racji, że brak w niej filcowego szaliczka :)

Ostatnio jakoś filcowanie u mnie w odwrocie, ale obiecuję że następna będzie właśnie z szaliczkiem.

Może się uda na pięciolecie mojego bloga - 27 sierpnia ? Zobaczymy :)

A tymczasem, żeby nie było że nic nie robię, pokażę biżutkowy misz-masz, który wyprodukowałam w ostatni weekend. 

O tak to wyglądało w skrócie:



Jak widać, wszystkiego po troszku. 

A w szczegółach było tak:

Dawno, dawno temu nabyłam ceramiczne żółte korale.

Leżały sobie odłogiem, jak wiele innych, aż mnie naszło i skleciłam sobie parę tygodni temu  taki dość bałaganiarski naszyjnik. 


No a w ostatni weekend z pozostałych zrobiłam bransoletkę


i kolce

Ot taki słoneczny nie - komplecik :)

A potem skleciłam bransoletkę z lapis lazuli i hematytów



Drugą, z barwionego kwarcu i kosteczek marmuru


Następną,  z muszelek i koralików







 I jeszcze jedną, z agatów



A żeby nie było tylko bransoletkowo, zrobiłam sobie jeszcze dwie pary kolczyków






No i na tym mi zleciały weekendowe wolne godzinki :)

W koralikowym świecie kolejna zaczęta robótka...

Nie ma jak sobie pozaczynać i porozkładać na biurku przeróżne pudełeczka i tacuszki a w każdej inna zaczęta robótka!

No to przybyła jeszcze taka: nieduży kaboszonik z różowego kwarcu aż się prosił żeby go obrobić na cukierkowo :)



Bransoletka jeszcze nie skończona. Jak się zdoła dokończyć, to pokażę w całości, a póki co tylko kawałeczek.

Mam jeszcze w robocie większy kaboszon z kwarcu, tym razem bransoletka będzie haftowana i mniej cukierkowa. O tak się zaczyna:


No i kolejny kaboszon, tym razem jaspis, czeka na mnie a ja się do niego ślinię, bo bardzo, bardzo mi się podoba.

Na razie jest tylko przyklejony do podkładu, ale koraliki mam już mniej więcej dobrane, więc jak trochę podciągnę pozostałe pracki, to zaraz się za niego zabiorę ...



No, chyba wystarczy tych misz-maszów na dziś :)

Następne już zapewne niedługo.

No i wyniki losowania. Miło mi, że się wpisałyście. Aż mi troszkę szkoda, że nie dla wszystkich wystarczy prezentów...


Komentarze

  1. Zazdroszczę czasu i płodności. Ja niestety w weekendy też pracuję (komputerowo, ale to zabiera dużo czasu). Obiecuję sobie sporo po wakacjach, jednak wiem, że i tak będę miała sporo roboty. Pozdrawiam. Świetne twory. Piękne tło bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło mojej własnej hodowli :) Kwitnące parzydło, co prawda prawie całe padło ostatniej zimy...

      Co do czasu, to raczej nie ma czego zazdrościć, ehh, tylko parę wolnych godzin w weekend, ukradzionych innym zajęciom, niby ważniejszym ale o wiele mniej przyjemnym :)

      Usuń
  2. O madonno! siostra! nie wiadomo w ktora strone patrzec na te cudenka, minimum 4 pary oczu potrzebne, zamieniam sie w muche ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, nie chciałam żebyś się w nic zamieniała! ;)

      Usuń
  3. Ale naprodukowałaś śliczności:)Nie powiem tez mam co nie co porobione, ale nie mam kiedy zamieścić;) Jak to mówił mój kolega z liceum, "Albo rybki, albo akwarium";)))
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja najczęściej bym chciała i jedno i drugie :)

      Usuń
  4. Ja to się napatrzyć na te haftowańce nie mogę! Co prawda różu nie znoszę, ale doceniam tę niesamowitą precyzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam róż, że niby taki różowy, jak się go z brązami połączy to wychodzi mmmmm ....

      Usuń
  5. Fajna ta bizuteria.Ja tez od czasu do czasu niszcze jakies korale i cos tam z nich probuje skomponowac. Nie wychodzi mi to tak ladnie jak tobie, a juz do takiej pieknej bransoletki z kaboszonem to nie mialabym chyba cierpliwosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może spróbuj. Ja też myślałam że to przekracza moje możliwości. Ale tak bardzo chciałam spróbować, tak bardzo chciałam, że spróbowałam! :)

      Usuń
  6. Doczekać się nie mogę co będzie z jaspisu. Cuudny jest, te kolorki ........no mnie się chyba bardziej podoba niż Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa co z niego wyjdzie ... ;)

      Usuń
  7. sliczna bizuyeria..co jeden wyrob to ladniejszy...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna biżuteria i jaka różnorodność.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz