31.8.12

Przystankowa rozdawajka numer dwa :)

No i stuknęło Przystankowi pięć okrągłych latek...

Okolicznościowych przemówień nie będzie, ale będzie obiecana rozdawajka :)

Co prawda miałam ufilcować Wam specjalny rozdawajkowy szaliczek, jednak przyznaję że moje tegoroczne wakacje nie sprzyjały radosnej twórczości. No więc postanowiłam rozdać jeden z ostatnich szaliczków, lekko szalony i bardzo słoneczny :)

Może dzięki niemu którejś z Was uda się zatrzymać trochę lata ...



Zasady te co zawsze. Kto ma chęć na szalony szaliczek, bardzo proszę niech zostawi tu komentarz.

Posiadacze blogów proszeni są o umieszczenie tam rozdawajkowego bannerka i zaproszenie  czytelników do mojej zabawy.

A kto bloga nie prowadzi, niech nie zapomni zostawić w komentarzu swojego adresu mailowego :)

Losowanie odbędzie się 15 września.





14 komentarzy:

  1. Piękny szaliczek, długo kazałaś czekać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz już nie będę pierwsza,ale może tym razem mi się uda,choć nigdy nie miałam szczęścia w żadnych loteriach.Adresu nie zostawię bo znasz .Może tym razem się uda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaaaaaaaa!!!! Mnie proszę wylosować, mnie!!! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że dzięki Przystankowi nie tracę z Tobą kontaktu. Staję w kolejce nie bardzo wierząc w swoje szczęście, ale a nóż ......

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny !
    Może będę miała szczęście.
    a.zurek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięć lat! ładny wynik, gratuluję i życzę wielu kolejnych...
    Pozdrawiam
    http://iza-w-kidowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję stażu:) Chętnie się zapiszę na ten cudny szal. I zapraszam do zajrzenia na mojego raczkującego bloga :)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pięknej rocznicy :-) Ja przy Tobie również dopiero co raczkuję... A szaliczek cudny! To są po prostu moje kolorki :-)) Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję pięknego stażu! A ja dopiero pół roku :).
    Szal śliczny, zapisuję się z nadzieją :)
    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Bannerek wstawiłam od razu, jednak coś pomieszałam, ale już jest wszystko OK :)
      Pozdrawiam Jola

      Usuń
  10. Gratulacje... kolejnych owocnych latek:)
    Piękny, trochę słońca w jesienne szarugi, rozweseli każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego ja tu dopiero teraz jestem ??? Coś mi chyba blogger namieszał, że nie wyświetlił mi nowego posta z rozdawajką, dopiero dzisiaj ....
    Ale jeszcze zdążę :)
    Szaliczek P R Z E P I Ę K N Y !!!!! Śliczne kolory, marzy mi się taki....

    A swoją drogą to podziwiam Twoje prace od kilku lat (chociaż mało się odzywam)i kiedy te 5 lat zleciało ?
    GRATULACJE !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się spóźniłam, ale proszę przyjąć wyrazy podziwu nad pięknym szalem!!!!

    OdpowiedzUsuń

Para jak z samowara, czyli o trudnych początkach wielkiej przyjaźni

opowiada Mila na psim blogu