Przystanek dwieście czternasty


Nowy roczek sobie już leci (hura, coraz bliżej do wiosny!), parę wolnych dni minęło jak z bicza trzasnął. Trochę sobie dłubałam, pokażę Wam kawałeczki, bo skończyłam tylko jedną rzecz, a akurat tej nie mogę jeszcze dziś całej pokazać ;P 

No to rzeczone kawałeczki:

Sweterek szydełkowy chwilowo przysnął, bo czekam na wyklucie się  ciągu dalszego konceptu. 
Niby trochę już wiem, co ma być, ale jeszcze chwilkę się musi dokluć. 

Póki co, wygląda tak.



Robię dookoła człowieka, dół będzie tam gdzie kwadraty. Wygląda dość śmiesznie, a będzie jeszcze śmieszniej, bo mam zapędy improwizacyjno-kolażowe... ;)


Mój stary guzik od futra zyskał już trochę oprawy. Stan na dzień dzisiejszy jest taki: 


Szykuje się kolejna z serii bransoletek "świcuncych".

No i ta na pewno nie będzie minimalistyczna :)

A dumortieryt został na razie tylko opleciony koralikową pajęczynką:


Już mnie świerzbią ręce, żeby z nim lecieć dalej, ale chciałam podgonić robotę z pejzażowym
jaspisem, którego nie pokażę (bo już tak blisko do końca, że pokażę dopiero gotową bransoletę),

oraz
z takim jednym czymś co skończyłam, ale pokazać dziś mogę tylko kawałeczek, co niniejszym czynię:


Dziwnym trafem jakoś dużo dziś u mnie niebieskiego. Czy to znaczy, że już żaden kolor nie jest mi obcy ?

No i to na dzisiaj tyle. A jutro poniedziałek. Kto ich nie kocha?... ehhh....


Komentarze

  1. Sweterek naprawdę mnie intryguje- zapowiada się bardzo ciekawie. guzik zyskał drugie wspaniałe życie. Mam kilka ciekawych świcuncych" guzików- małych i dużych- chcesz je do reanimacji?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny guzik i oprawa. Kamyczek też fajnie usidlony. Czekam na dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będziesz musiała długo czekać ... :)

      Usuń
  3. Tworzysz, wymyślasz, pozazdrościć. Mnie ciągle jednak trzyma niemocnica twórcza;) Zrobiłam co musiałam( prezenty) i znowu nic. Praca mi najbardziej chyba jednak przeszkadza;)))
    Pozdrawiam styczniowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to mamy na pracę te same poglądy... ;)

      Usuń
  4. Niebieski fajny kolor, co Ty chcesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No fajny, tylko strasznie niebieski ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz