30.3.14

Na przystanku rozdawajka, czyli candy w Anusinie




Z okazji dwustu pięćdziesięciu przystanków 
dziś w Anusinie rozdawajka!

Prawdę mówiąc ta liczba mnie nieco przestraszyła, może już za dużo tego dobrego? Ta myśl kołacze się mi po głowie od jakiegoś czasu, kto wie, może dojrzeje...

Póki co, z okazji jubileuszowego przystankowego numeru, postanowiłam rozdać pośród moich czytelników trzy zrobione przeze mnie biżutki. 

Jeśli ktoś ma ochotę któryś z nich przygarnąć, niech weźmie udział w rozdawajce.

A do rozdania mam:

1. Kolczyki czarne ze złotymi elementami, 
dla tych co lubią minimalistyczne :)


2. Bransoletkę w niezwykle soczystych wiosennych kolorkach,
dla tych co lubią odjazdowo :)


3. Wisior z agatu w brązach, dla tych co wolą nieco spokojniej :)






Aby wziąć udział w rozdawajce, w komentarzu pod tym postem napisz który przedmiot chciałabyś wylosować.

Czas na komentarze do końca piątku, 4 kwietnia. W sobotę podam wyniki.








10 komentarzy:

  1. no dobrze ,to ja pierwsza,gratulacje 250 przystanka i nie zamykaj bloga,miło popatrzeć na twoje artystyczne wypocinki ,a co mi sie podoba,WSZYSTKO

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania - ja Ci gratuluje wytrwalosci!! ile hobbich tu prezentowalas i ile z nich poszlo chwilowo w kat! Znaczy u Ciebie to NIGDY nie jest w kat, ale na pozniej, a z blogiem tak nie masz, pelen szacun, prosze szanownej pani :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i owszem, mam. Nad tym pójściem w kąt bloga właśnie sobie dumam...

      Usuń
  3. wszystko jest piękne ale a mi się podobają kolczyki czarne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo żałuję że zamykasz Przystanek.Od tylu lat tu zawsze czekam na nowe wieści i zdjęcia.
    Ale rozumiem Twoją decyzję.
    Mam nadzieję że kiedyś tu jeszcze wrócisz...
    Czasami przystanki są likwidowane na czas wakacji lub przebudowę okolicy :)

    Wszystkie prezenty z rozdawajki bardzo mi się podobają ale agat uśmiecha się do mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są bosssskie, a ja od kolczyków jestem uzależniona! I nawet nie będę ukrywać, że to właśnie ich zdjęcie ściągnęło moją uwagę i sprowadziło do Twojego bloga :). Wczoraj poczytałam sobie inne posty i widzę, że warto do Ciebie zaglądać, robisz przepiękną biżuterię, a filcowanki to dla mnie w ogóle magia! Zapisuję się na candy z wielką nadzieją, że stanę się szczęśliwą posiadaczką tych cudnych kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu nie zamykaj proszę. Gdzie będę dowiadywać się co u Ciebie słychać???
    Stoję w kolejce po agat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Para jak z samowara, czyli o trudnych początkach wielkiej przyjaźni

opowiada Mila na psim blogu