5.4.14

Rozdawajka zakończona!






Dziękuję Wam wszystkim za udział w tej rozdawajce. 

Losowania jednak nie będzie :)

Każda z Was dostanie to co jej się spodobało. Tak sobie wymyśliłam, żeby podziękować za Wasz udział w mojej zabawie, ale też za to że tu często do mnie zaglądałyście.

Tak więc dla Agnieszki i dla Kalliope kolczyki (nie, nie po jednym, każda z Was dostanie dwa, obiecuję) a do Rucianki i dla Małgohy pofruną agacikowe naszjniki.

Mocio.pl również dostanie, co zechce, konkrety sobie dogadamy :)

To cudowne rozmnożenie rozdawajkowych nagród  wymagać będzie jednak ode mnie chwilki czasu, wybaczycie mi, prawda? Ale adresy pocztowe możecie już mi przysyłać, mój mail znajduje się na pasku z prawej strony. 







4 komentarze:

  1. Ojej! jaka fajna niespodzianka :))) Bardzo dziękuję za Twoją wspaniałomyślność, dzięki której będę mogła cieszyć się przepięknymi kolczykami :))). Zaraz napiszę maila z namiarami!

    OdpowiedzUsuń
  2. TO sie nazywa rozdawajka ;) ja sie nie wtracalam, bo przeciez do Ciebie co i raz cos dostaje :))) a-ha. I nosze!

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany,SUPER ,wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Para jak z samowara, czyli o trudnych początkach wielkiej przyjaźni

opowiada Mila na psim blogu